ayse1205 sanada yazim dedim bende siz gibiydim. ben kadın doguma gittim hamile kalmayı düşünüyorum bilinçli şekilde hamilelik die bişey varmıs dedim o zaman adetim biteli 1 hafta olmustu folik asit baslayalım cok saglıklısın bu ay hamile kalma olasılığın yüksek dedi. Neyse adetim gecikti bu ay bekliyorum yok ve cok şiddetli agrı olan ben hiç bişey yok evde test yapıyorum negatif acile gittim test yaptırdım negatif aile hekimime gittim orda hamilelik hormonun yüksekde cok fazla degil hamilesin diyemem dedi bida Bi kadın doguma git dedi bu zaman zarfida adetim 5 gün geciktigin den itibaren hamilemiyim heyecanı hevesi yüzünden hep negatif olması beni üzdü sende sabırlı ol morelini bozma neyse zamana bıraktım artık ama karnıma kramplar girmeye basladı bebek yoksa Bi hastalık var sanırsam dedim kendimi yine hamile degilsin cümlesini duymaya alıstırmaya calısıyorum hastaneye gidene kadar Bi gittim kan testinin sonucu iki katına cıkmıs doktor ultrosonla baktı test sonucunu acıkladı hamilesin dedi rabbim umutla bekleyen herkese nasip etsin. Saglıcakla kucagımıza alalım her anne gibi 🙏🏻✨