Reglim 5 gün gecikti normalde hep günü gününe olurum test yaptım silik çizgi cıktı bida emin olmak için tekrarladım tek cizgi cıktı testi bir daha yapmayı düşünüyorum acayip şekilde kasık agrım var regl agrısı gibi degil farklı Bi agrı, başım dönüyo Bi kaç gündür. acaba hamilemiyim! bu arada bilinçli hamile kalmak için doktora gitmiştim bilği almak için doktor folik asit baslattı 20 gündür kullanıyorum.