Aras-Altay Alparslan0210 36 haftalığım benimde bebeğim hep sağda demek ki erkek bebeklerimiz sağ Kızlar sol herhalde 🥰🥰
Aybuke_veli Alparslan0210 benimde erkek canım evet hamile kaldım kalalı sağ tarafta oğlum korkma bende bu postun aynısını açtım ama hemen hemen herkesin bizim gibi sağdaymış 😀😀😀🤭🤭🤭
Ygmroglcn Alparslan0210 canım bende 20 haftalık gebeyim sürekli sağ kasıkta ağrı ipne batmaları oldu hamile olduğumu öğrendim sonrasında da sağ tarafta böyle pıt pıt sürekli atıyor yavaş yavaş hareketini hissediyorum kız ama benimki 😂😂
ilknrgl Aybuke_veli ayy simdi bi tereddut ettim hep erkek dedi doktorlar ona gore herseyini aliyoruz kiz olursa mavi mavi hersey😂
Aybuke_veli ilknrgl 😀😀😀 bizim Bi tanış öyle oldu erkek dediler herşey erkek Bi doğdu ki kız gerçi banada erkek demişler doğana kadar erkek beklerken ben gelmişim 🤭🤭🤭🤭
DilekD Ben de 35.haftamdayım. Erkek ve başından beri hep sağda. Hatta eşimle, bizim çocuğun mekanı belli diye hep şakalaşıyoruz 😂😂
ilknrgl Aybuke_veli evet ya öyle olan cok oluyor ama bana 3 farkli doktor erkek dedi oyledir insallah degisme olmaz
Semra1607 Alparslan0210 çok şükür ki herşey yolunda başından beri sorunsuz bir hamilelik yaşıyorum inş sonuna kadar böyle gider☺️