Kubra67 Ben ilk aylarda neredeyse hiç zararlı bir şey yemedim. Zamanla biraz esnedim ve canım çok çekiyorsa arada bir yemeye başladım. Ama sürekli ve yoğun olarak yemek pek iyi bir fikir değil bence 🤷🏻♀️ Tamamen kesin diyemem, ben de yapamadım ama dikkat ederseniz daha iyi olur.