Damlaselvi41 canim benimde 6. Haftamda oldu hatta kırmızı geldi kahveden sonra apar topar gittik keseyle alakası yok dedi doktor 7. Haftamda da oldu ara ara 3 gün sürdü tam 8. Haftamda da bir kere geldi sonra gelmedi ağrı ve kanama eşlik etmiyorsa sıkıntı yoktur sen yine de dikkat et uzan sürekli iş güç yapma progestani da aksatma