Tugas Damlaselvi41 canım sakın olmaya çalış benim 3 haftadan beri kanamam var 10 +4 oldum halada var bazen kanama bazen kahverengi lekelenme oluyor bazen normal parçalı kırmızı kanama olmadığı sürece düşük yapmıyoruz 🥰😘
Damlaselvi41 Tugas ilk hamileliğimde böyle şeyler yaşamadım bunda yaşayınca çok korktum inşallah geçer Rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻
sryvzozgn Damlaselvi41 canım benim 6. Haftadan 10. Haftaya kadar ara ara kahverengi lekelenmelerim oldu progestan fitil olarak kullandım ve progestan iğne kullandım çok şükür şuan 20+4 olduk bol su iç uzan ayaklarının altına yastık köy olumlu düşün geçecek inşallah 💜
Tugas Damlaselvi41 âmin canım benimde ilk gebeliğim bende basta çok korkuyordum üzerinden 7 hafta geçti artık alıştım
sdnrkya Damlaselvi41 ilacı ic mutlaka kırmızıya döner parça gelirse sakın ihmal etme çok geçmiş olsun
Hanife4416 Canım doktora git bir kalp atışına baksınlar korkma progestanı devamlı kullan ve yorma kendini içten eski kanamadır yan yat ayaklarını yüksekte tut
oznur112 Canım o yerleşme lekesidir bende 8 haftaya kadar oldu bazen idrar yolu enfeksiyonun varsa oda yapabiliyor
Kubratsn Damlaselvi41 canım benimde 4 haftadan 7. Haftaya kadar kahverngi lekelenmem oldu kese etrafında kanama alanı vardı sabah akşam progestan kullandım 1 hafta içinde geçti 12. Haftada bıraktım progestanı çok şükür şimdi 14 haftalığız korkma sadece dinlen geçmiş olsun😊
Damlaselvi41 Kubratsn ya bu forum gerçekten aile gibi çok çok teşekkürler o kadar rahatlattınız ki 🙏🏻💖
Semraaaaa Damlaselvi41 kanaman nasıl peki kan gibi lekelenme kahverengimi yoksa akıntı sümük gibi bir kahvrrengi akıntımı ?
Rabikk_ Damlaselvi41 banada aynıı Damlaselvi41 banada aynısı olmuştu bol bol yattım geçti çok şükür. Herhangi bir ilaç kullanmadım. Çok hareket etme fark ettiysen yürüdükçe geliyordur. Doktorum bana ilişkiyide yasaklamıştı. Gözlemlemek için bilgin olsun.