Serenty ben zaten bi ay kadar vitamin kullandım sonra bıraktım değerlerim yüksek çıktığı için mümkün olduğu kadar dikkat ediyorum. Ama sanki her yediğim bebeğe gidiyor yumurtayı kuruyemişi dahi yemiyorum basen arkadaşların dediği gibi genetikte olabilir