North28 evet aynısını ben de iki gün önce hissettim, hatta acı verdi, mesanede vajinada baskı gibiydi daha çok. Doktor kontrol etti, erken doğum vs belirtisi de olabiliyormuş çünkü bebek hareketiyle o bölgede duyulan bası, acı. Çok şükür rahim ağzı kapalıydı, nts’de sancı da çıkmadı. Ama daha önce makat gelişti, baş aşağı dönmüş, doktor bu nedenle o hissi yaşamış olabileceğimi belirtti, kafasıyla o bölgeye baskı yaptığı içinmiş. Ama dediğim gibi vajina ve mesanede hissettim ben dediğiniz baskıyı.