Nuur2001 Mehtaponur yalancı mıdır bilmiyorum ama sancım var nst de 100 falan çıktığı oluyor arada 😁 inşallah doğurursun canım bir avazdaa
Grslhndn Ndm dogru canm haklisin ama hepsi geciyor inan sezeryan oldum oldum dirildim sonu kotu acisi kotu qmq bebegini gorunce unutuyosun herseyi normal olcakti sancim vardi acilmam olmadi sezeryan oldum hepsi zor ama deger herseye
Nuur2001 Mehtaponur benimde karnım kasılıyor taş gibi oluyor bebeğim kafasını kanala sokmaya çalışıyor sanırım rahmimde değişik şeyler oluyor hissediyorum 😁 sanırım doğurmak için sancıların 5 dakka da bir olması gerekiyor