3.hamileliğim ve asla vazgeçmem kendisinden. Belki 4.yü yapsam yine ona giderim (4. Lafın gelişi yani 😊) ama o derece iyi ilgili bir doktor ve çevremde çok arkadaşım gitti memmun olmayanı görmedim. Ayrıca ilk doğumum hafta sonuydu. Haber verilince hemen geldi hastaneye. Ben kendisinden çok çok memnunum. Tabi ben memnunum diye herkes memnun olacak diye bir şey yok. Herkes tecrübesine dayanarak konuşuyor sonuçta