CeyCeyim_23 neredeyse her şeyi eşim yapıyor. Evde robot süpürgemiz var ama giremediği koltuk arkalarını normal elektrikli süpürge ile süpürmek istedim, kızıp elimden aldı kendi yaptı. İkimiz de çalışıyoruz. Haftada 1 temizlikçi alıyorum. Fazla bir iş kalmıyor yapacak. Akşam dinlenmemi istiyor, tariflerden bakıp yemek yapıyor kendince. Bir de ceviz ve günlük meyvemi o hazırlar. İnşallah doğumdan sonra da devam eder bu ilgisi.