zhl12344
bende 40+1 oldum ☺️
bebek hala yukarıda🥺
yarın sabah kontrolüm var 😚
açıklığım var mı bakılacak🤦🏾♀️
bende tam bu şekildeki Suni sancı ile başlatılan normal doğumu merak ediyordum 🤨
normal gelmediyse suni sancı ile hiç gelmez diyordum 🤷🏽♀️
anladığım kadarı ile öyle çok canın da yanmamış 🤔