Benm belirtilerim şöyle oldu 10 güne yakın günüm geçmişti daha önce olumsuzluk yaşadığım için test yapmak istemedim yanı sıra aşırıı üşüme oluyordu ,adet sancısı gibi kasıklarıma ağrı giriyordu ve bulantım kusmamda olunca dedim hamileyim 😂 kan verdim direk hiç gebelik testiyle uğraşmadım çünkü idrarda çıkmayabiliyor beta hcg sonucumda 7 haftalık hamile olduğumu öğrendim şuan 22 haftalığız 💙😍🥰