ggulayy 7 haftalıkta sol kalça ağrısı giderek şiddetlenmeye başlamıştı , süt içmiyordum . Yoğurdu aksatmıştım , yani kendimdeki eksikliği biliyordum . Bildiğimiz bir yerden açık süt alıp kaynatıp içtim , meyveyi artırdım derken ilk günlerde ağrı azaldı , ikinci hafta şükür kalmadı . Yalnız siz kendinizi biliyorsunuzdur ve doktorunuzun bilgisi olması hakkı diye düşünüyorum.