Bende 29 haftaya gırıcem gunde 3 kere vuruyorum gecen ay yuksek cıkıyor dıye dozları yukseltmıstım ondan mı oldu. Bılmıyorum bu haftaya kadar Bı sıkıntı yoktu herseyım guzel gidiyordu ama 9 gun gelısım gerılıgi cıktı bebegımde haftaya tekrar kontrolum var ınsallah duzelir cok moralım bozuk