Ebru_H Koalina ben burda hep iyi hikayeleri okudum okuduklarim da çoğu zaman içime su serpti . Hicbir doğum şekli müthiş kolay değil elbette illa ki acı çekiyor insan bı can çıkıyor canından ama değiyor fazlasıyla 🤲
Ebru_H Sunay10_ 32. Haftaya kadar çalıştım işten ayrılınca da evde hiç durmadım oturmadim yani ama zannetmiyorum onlarla alakalı olduğunu tamamen fizyolojik yapı bence
Serifenur Ebru_H maşallah darısı başıma 31+ 4 teyiz bnde normal istiyorum ama çokta korkuyorum artı biraz iğne fobimde var en çok dikişten korkuyorum acı hissederim diye🙄 canm suyunu nasıl patlattılar acıdı mı patlatmadan önce bi işlem yaptılar mı
Ebru_H Serifenur hayır bı islem olmadı incecik çubuk gibi bişey hiç hissetmedim bile sancı geldiğinde patlattı çünkü belki de ondan hissetmedim
hatice_sg01 Ebru_H çok teşekkür ederim gerçekten tek merakım buydu canı tatlı biri değilim dayanıklıyım fazlasıyla ama yaşamadığım bişeyi çok taktım galiba 🥰🤭
Rukiyecaglar2 Ebru_H amiin masallah coook güzel bir doğum olmuş allah analı babalı büyütsün yavrunuzu gözünüz aydın