Şükür ki böyle bir başlık acabildim 🤲 39+5 te normal doğum yaptım kizlar . Başından beri normal doğum istiyordum epidural desteğiyle tamamen normal doğuma asla yanasamiyor, cesaret edemiyordum kendimi hep epiduralle normal doğuma adapte etmiştim . Fakat son zamanlar geldikçe hem sabrım tükenmiş hem de korku gelmeye başlamıştı 😂 en son doğumdan bir gün önceki muayenede doktor herhangi bir değişiklik yok demişti bu arada 37. Haftada çatı muayenesinde 2 cm aciklik vardı fakat bebek yukardaydi . Ben de artık bı karar verelim dedim tam 40. Haftaya gün verdi kararını ver ya suni sancıyla başlayalım ya da sezaryen dedi . Suni sanciyi duyunca kafama iyice sezaryen yatmaya başlamıştı 😂 doktordan çıktık iş yerine uğradım falan eve yürüyerek gittim gece oldu . Uyuyorum sancıyla uyaniyorum ama böyle gıcık bı sancı kivrandirmiyor ama uyutmuyor da kalkıyorum lavaboya gidiyorum geliyorum yatıyorum 5 dk uyuyorum o kadar da tatlı uyku geldi ki anlatamam 😂 sonra bir daha sancı geliyo uykudan sancinin aralıklarını bile takip edemiyorum. Sabaha kadara böyle devam etti saat 10 bucuga doğru bı sancıyla uyandım ama bu sefer birden sicratti beni yataktan 15-20 saniye sürdü sancım lavaboya gittim baktım nisanim gelmiş 🙄 gayet sakinim hic aklıma doğum olabileceği gelmiyor yani konduramiyorum😂 eşime soyledim sancım var diye ne olur ne olmaz diye ablamı arayıp kahvaltıya çağırdım . O gelene kadar duşa girdim bu sırada sancilarimin aralıkları 3 dk ya düşmüştü . Yani evet sancım geliyor ama benim hayal ettiğim kadar ağır değil can acıtıyor ama surundurmuyor öyle soyleyim ve 30 saniye falan kaliyo geciyo geçtiğinde hicbisey yok herşey normal . Kahvaltı yapamadım midem bulandı 🙄 gittim saçımı duzlestirdim makyajımı yaptım 😂 doktora gidelim dedim esime ama nst falan çekilir diye hayal ediyorum hala doğumun baslayabilecigini konduramiyorum😂 ablam annemi aramış sancisi var gel diye neyse hastaneye gittik muayene için doktorun yanına girdim hemen bı bakalim dedi muayene oldum . Oo süper 7 cm hadi suyunu patlatalim doğum başlasın deyince ben şok 😱 ilk dediğim şey epidural!! Hayır ne gerek var 7 cm olmuşsun zaten bu saatten sonra olmaz dedi doktorum hem doğumu yavaslatir hem de bebek sıkıntıya girebilir dedi o kadar sartlamisim ki kendimi epidural e ne olursa olsun istiyorum dedim . Peki git yatisin yapılsın geliyorum dedi doktor gittim bı ebe geldi ona da söyledim epidural istiyorum diye hayır kesinlikle olmaz ikinamazsin buraya kadar süper gelmişsin emeğin boşa gider doğumhaneden ameliyathaneye gideriz dedi . Mecbur kaldım artık kabullenmeye 😂 süper iyi bı ebem vardı bu arada o olmasa belki de doguramazdim ♥️ odaya geçtim nst ye bağlandım suyumu patlattı ebe . Sancım geldikçe açılma için yardımcı oldu biraz zordu sancı geldikçe bı de yatıyor olmak zorladı . 1 sonra falan tam açık oldu dogumhaneye gittik biraz da orda ayakta ikindim sonra doktorum geldi bı kaç kere ikindim masada ama beni doğumda en çok zorlayan ikinmak oldu yapamiyordum yani yapabilsem çocuk doğacak ama olmuyordu en son ebe karnıma bastırdı tek seferde çıktı meleğim ♥️ 2 saat sürdü doğum yapıp odaya geçmem 🤲 rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah . Uzun oldu ama ben burdaki uzun hikayeleri okumayi çok seviyordum . Allah hepinizin yardimcisi olsun kizlar ♥️