deletedmom572 Serpil_27 canım var Allah’ın izniyle benim de pozitif iken böyleydi, burada çok gördük testi attım sonra çöpten baktım pozitif diye hamileyim diye. Hemen acile git kan ver 1 saate çıkıyor sonuç, sonucu da yaz buraya muhakkak :)
Hazalgolbasi Serpil_27 hamilesinn canim benim erken gebelik testjnde bile boyleydi kan testim 180 di kan ver hemen😊 hayirli olsun
Gamzegrgl İlk 5 dakikada çıkan sonuç doğru bekleyen testte çizgi oluşuyor zaten ve malesef negatif sayılıyor. Bence adetini bekle geçerse kan ver canım böyle umutlanınca insan stres oluyor hamilelik stres altında çok zor bir durum. 😔