Melikeklc Junemother Ben başak gülere gidiyordum 19 Kasımda doğum yaptım bebeğim erken doğdu şuan küvözde ama başak hanım gerçekten ilgili bi doktor o geçirdiğim zorlu süreçte beni gerçekten sakinleştirdi ve elinden geldiğince yanımda olmaya çalıştı. Doğum sürecide gayet iyiydi ameliyathanedeki doktorların ilgisi olsun. Yattığım kattaki hemşireler olsun hepsi mükemmel insanlar 😊
Rahimeali Junemother kesinlikle gitmeyin benim en yakın arkadaşım orada doğum yaptı hiç özel hastane gibi değil sadece görüntü var işlevde bi devlet hastanesiyle arasında hicbir fark yok. Kesip biçtiler kızı uğraşmamak için.
Papatyam06 Junemother ilk doğumumu liv hospital Başak Güler doktorumla normal doğum olarak gerçekleştirdim, çok memnun kaldım, şuan tekrar Başak hanıma gidiyorum İkinci çocuğum için. Başak hanım çok ilgili , normal doğumu destekleyen bir doktor.
Hatice23E Winnie paket içeriği fiyatını nedir Bilgi verirmisiniz? Bende hastanelerle görüşeceğimde paket almak için önceden bilgim olsun
Junemother Winnie Tahliller vs konusunda nasıl yani dışardan mesela kabul ediyor mu birde kendi numarasını veriyor değil mi ?
Edasdgn Ben Prof Dr Turgut Var hocaya gidiyorum çok ilgili, neyi neden yaptığını sen sormadan anlatıyor.
Winnie Veriyor numarasını tabiki, tahlilleri orda yaptrdğm için dışarıyı kabul ediyormu bilmiyorm ama kabuk eder bence hayır diyeceğini sanmyrm
Junemother Melikeklc Öncelikle sağlıkla büyütün bebişinizi gözünüz aydın😍 Hastane ile paket mi anlaşmıştınız 😊 yoksa Sigorta va miydi ?
Melikeklc İnşallah hepimizin bebişleri sağlıkla büyüsün 😊 doğum paketi almıştım ben ama preeklampsi geçirdiğim için 1 hafta hastanede yattım sonrasında doğum oldu o 1 hafta yattığıma haricen para ödedim çünkü doğum paketi kapsamıyodu onu çok memnun kaldım hergün ilgilendi başak hanım benimle
Junemother Rahimeali Talihsizlik yaşamış ☹️ Hep iyi diye gidiyoruz bi çok yere beklenti içinde ama herkesi Allah sağlıkla kavuştursun ☹️
Edasdgn nisemom çok memnunum düşük riskim vardi Turgut hoca sayesinde atlattık şu an 25.haftamdayim herşey yolunda gidiyor çok şükür. Siz sormadan neyi neden yaptığını anlatıyor. Beslenmenizi takip ediyor. Eşime yapması gerekenleri bana yapmam gerekenleri anlatıyor.