Kbraosmn bende de oluyor o 🤦♀️ hamilelikten öncede vardi idrar yolu enfeksiyonu oldugu icin agrirdi simdi gebelikte ara sıra gene agriyor fakat enfeksiyon yok. Su icmedigim zamanlarda ve üsüttügüm zamanlarda olur agrim olunca bol bol ılık su iciyorum ve bi battaniye ya da şal ile sarıyorum belimi geçiyor😊 denemenizi tavsiye ederim geçmiş olsun 😊