Herkese iyi akşamlar
28 haftalık gebeyim. Dün gece aniden sağ tarafımda bir ağrı oluştu.Ağrı hareket halinde, her türlü ağrı yapıyor sabit kaldığımda ağrım geçiyor .sabah yataktan kalkamadım o derece şiddetliydi. Daha sonra dr a danıştım gel görim dedi.tahlil yaptı enfeksiyon şüphesiyle fakat hiç bir şey çıkmadı.bebektede çok şükür bi sıkıntı yok. Taş veya safra kesesinde sorun olunca ağrılar nasıl oluyor yaşayan varsa tecrübelerini paylaşabilir mi? Benim sağ tarafımdan arkaya sırta vuran bi ağrım var ve hala devam ediyor. Dr a gittiğimde hafiflemişti ve dr geçmezse fizik tedavi ye kas ağrısı kramp olabilr bi görün yada ürolojiye görünürsün dedi . Ama hala ağrım var hareketlerimi kısıtlıyor. Başına böyle bişe gelen varsa paylaşırsa sevirim.