Çatlama ignesi bende oldum suan 29+2 ikizlere hamileyim agri sızı cok cektim inanılmaz şişirdi beni igne. ilk iğnenin agrisini kasiklarda cektim1 bucuk hafta sonra sızlamaya basladi kasiklarim 2 senedir tedavisiz deniyorduk hep negatif diye dusunemedim ama riskede atmadım sonuclanana kadar yattim dinlendim is yapmadim adet gunumu bekledim sabah olmayinca aksam 6 gibibtest yaptim ve şükürler olsun ki pozitif rabbim sizlerede isteyen butunn annelere nasip etsin umudunuzu kaybetmeyin stres çok etkiliyor 🧡