bunu bazen evde kimse yoksa ben de mecbursam yapiyorum. ama halterci gibi bacaklarimi iki yana ayirip dizlerimi kirip iki elimle ayni anda kaldiriyorum, agirligi belime koluma degil ayak ve dizlerimden aldigim kuvvetle kaldırıyorum. ellerimi bazayi kaldirmak icin degil, ayagimdan yerden aldigim kuvveti oraya yonlendirmek icinmis, ikisini ayni anda dengeli olarak kullaniyorum 🙄