Merveee6 benim gittiğim doktorlarda hemen en kötüsünü söylediler daha hiçbirşey belli değilken başta doktorlar olmak üzere çevremdeki herkesin ilk sorusu aldıracakmisin oldu çok üzüldüm daha hiçbirşey belli değil henüz amniyosentez yapılmadı ve sonucu gelmedi daha.haftaya yaptircam bebeğime engelli muamelesi yapıldı daha karnımdayken.hicbirsey belli değilken sakın aldırma diyenler oldu ve mutlaka aldırmalısın diyenlerde tabi.bunun benim kararım olduğunu unuttular herkesi susturdum şuan eski mutlu hayatima devam ediyorum bebegim karnımda gerilmesin.daha belli olmayan birşey için uzulmicem sonuç kötü çıkarsa üzülcem zaten şimdiden üzülmeye gerek yok ki zaten olumlu düşünüyorum kötü birşey çıkmicak Allahın izniyle.sende öyle düşün bebişini üzme canımsın