34 +5haftada dün ilk kez Nts ye girdim.bebek katnımın bir tarafına toplanıyordu semsert.ayrıca rahim agzına ara ara sert kramplar giriyordu.ben sancı kesin çıkar biraz diyordum ama hiçbirşey çıkmadı😳herşey yolunda dedi doktor.seni her hafta NTs ye sokucam dedi.38.hafta çatıya bakacakmış.durum şimdilik böyle.rahim agzına ara ara giren kasılmalar ne hiç anlamadım.