Seheroz eve gelenlere vermek icin sabun susledim ben onun disinda birsey yapmadim canim. zaten aksesuarlarm vardi suslermi tepsiye dizdim ole bekliyor.runner alayim dedim payetli o bile 50lira yani kiyipta alamadim oyle bos duruyor hicbiseysiz gercekten herseyi yapmaya kalksak para yetismiyor balonla kapiya tul alirm diyodum almadim tarihimde one cekildi sadece kapisusunu takarim yeter