Artık sıkı takip yapıldığından dr lar riskli gebelik olmadığı takdirde rapor veremiyorlar. En son muayeneye gittiğimde benimle içeri gelen bir kadın rica etmişti dr umdan. Ondan duyduğum bu şekilde. Devlet sıkı takip yapıyormuş. Riskli olduğunu belgelemek durumundalarmış