Kızlar günaydın mart gıbı dogumum olacak nasipse.
Suan 30+1haftalık gebeyım bebegım bır hafta önden gidiyor sistemde 31+1 gözüküyor sorum şu ki; calısırken zorlanıyorum Sagolsun patronum kendim cıkayım dıye elinden geleni yapıyor. Dogum iznini biraz daha öne cekme sansım varmıdır? Çok yoruluyorum gunlerdır agrıdan ölüyorum göz altlarım mosmor herhangi bir öneriniz var mı bende böyle yaptım dıyebılcegınız? Esşim dogum raporu alana kadar saglık ocagına gıdelım 10 Gun bı alalım 4 Gun bı alalım dedı alabılırmıyız öyle? Yardımcı olun lutfen😔