Betbetibet Merhaba betül hanım adaşınız olarak hikayenizi gözlerim dolarak okudum😌bizde 31+6 dayız ve acılma ve sancıyla 2 gece hastanede yattık serumlar ciğer geliştiriceler fitiller eve geldik istiraht verdi doktor ama cok korkuyorum.Oğlum haftasından önde 34hafyalık gibi ve 2.300 gr şuanda ama doğum pozisyonunu almış durumda dirayetinizi kutluyorum