Seherbrs Cansusezgin benim nst de çok sık değil ama sancilarim falan çıkıo 1 hafta önce alttan muayene etti şancı çıktığı için 1 cm açılma varmış ama hiç gelen giden yok😄 kasik ve bel agrilarim oluyo arada dogurcam zanediom😄
Cansusezgin Seherbrs kz bende ne sancı ne bişey hicbisey yok nisan su hiç gelmedi daha bişey benimde 34 haftadan beri 1 cmaciklik var demişti doktor acile gitmiştim ozama. Bakmıştı kendi doktorum.daha hiç çatı muaynesi yapmadı sen oldun mu çatı muaynesi
Mommbabyy Cansusezgin ay az kalmış sağlıkla doğur inşallah sonra da tecrübeni bize anlat ☺️ Çok korkuyorum ben daha var ama
Cansusezgin Mommbabyy bende korkuyorjm ama korkunun bı faydası yok en fazla 3 saat aci cekecem sonra kollarıma presimi bırakacaklar herşeyi unutcam diye motive ediyorum kendimi sezeryan olursa daha da kötü diyolae
Seherbrs Cansusezgin Ben bir tek nst de sancim çıktığı için alttan baktrdi doktor kadın doğumun acilinde kendi hiç bakmadı alttan o zamanda 1 cm açıklık varmış dedi Kontrol et agrilarini falan dedi ama ağrı yok 😄
Seherbrs Cansusezgin 40.haftaya kadar doğursam diorum 40 'tan sonra ya suni sanci yada sezeryan suni yemek istemiorum hiç çok kötü diolar
Seherbrs Cansusezgin canim malesefki sosyal hesap kullanmıyorum güzel olurdu aslinda nerde oturuosun sen