Caglagul96 Bursalı anneler sehir hastanesinde doğum yapan var mı varsa memnun mu odaları tek mi çift kişilik mi temiz mi
Mommbabyy Caglagul96 ben de burda bekliymm☺️ Bu ara çok duyuyorum şehir hastanesinden ve doktorlarından memnuniyet.. giden varsa bi yazsın bakalım
Limonlusu Caglagul96 canım 3 tane arkadaşım orda doğum yaptı. tek kişilik ve 2 kişilik odalar var. Doğumhanesi ayrı ve tek tek oda şeklinde yanına 1 tane bayanın girmesine izin veriliyor 😊
Ftmrmzn Ay bende bekliyim burda hem ozele gidiyorum hem sehir hastanesine ama kararsızım dogum konusunda 😊
Cansusezgin Bende gidiyorum Allah nasip ederse 26 ocaak doğum ama gelmeye niyeti yok oğluşumun hangi doktra gidiyorsunuz canım benim ben yılmaz çetin
Mommbabyy Cansusezgin yaa ben de o doktoru bi denicem çok ilgili filan demişler öyle mi canım ne dersin. Bi de ultrasondan bakmak için gidip bi daha onun için sıra mı almak gerekiyo yoksa doktor odasında muayene esnasında bakıyo mu. Yakın değil çünkü hastane boyna gidilmez
pyymamm Ben özele gidiyorum ama arkadasım sehir hastanesinde doğum yaptı tek kişilik oda da sancı cekip doğum olmus sanırsam öyle anlattı ebelerindende cok memnundu herseyden
Cansusezgin Mommbabyy ben memnum.acikcasi doktorumdan ultrason içinde normal.kontprlde yapıyor zaten ultrasyon
Seherbrs Şehir hastanesinde doğum yapan arkdslar doğum olana kadar doğum hanede bile yanina anne fln girebiliomu
Cansusezgin Seherbrs hangi doktor canım gerçekleştirecek benimde 25 26ocak normal de ama aynı gelen giden yok 😂
Seherbrs Cansusezgin yaşar cana gidiorum canim normal olduğu için hangi doktor denk gelirse o girer sen hangi doktora gidiosun normal demi seninde
Mommbabyy Cansusezgin şevket yılmazda filan bide onun için ayrı sıra almak gerekiyo ya hiç sevmediğim bi durum o. Doğumun ne zaman canım yakın mı
Cansusezgin Mommbabyy vala canım.39 haftalık oldum hala gelmeye niyeti yok istersen instgramdan takip.edehilirisn cansusezginyigitefe pembe boydan elbise var prfolde
Mommbabyy Cansusezgin ay az kalmış sağlıkla doğur inşallah sonra da tecrübeni bize anlat ☺️ Çok korkuyorum ben daha var ama
Cansusezgin Seherbrs yılmaz çetin canım benim de ama gelmeye niyeti yok oğluşumun hiçbir belirti yokdaha pazartesi ayrıntılı ultrason istedi onu cekicem
Seherbrs Cansusezgin benim nst de çok sık değil ama sancilarim falan çıkıo 1 hafta önce alttan muayene etti şancı çıktığı için 1 cm açılma varmış ama hiç gelen giden yok😄 kasik ve bel agrilarim oluyo arada dogurcam zanediom😄
Cansusezgin Seherbrs ya benim çekilmişti ama yine istedi ölçümler mine yokmuş o kağıtta bidaha istedi aman benimde işime gelir hiç resmi yok cocugumun yüzü görünen geçen hafta arkadasim girmiş renkli gibi beş beli yüzü ondan alcam hem soylycem de 😂😂😂