Posttaki yazılanları görünce endişelendim herkes demiş sütüm geliyor benim de ilk hamileliğim bilmiyorum inşallah normaldir bu haftada gelmeyişi. İşin ilginç tarafı göğüslerim zaten küçüktü hep aynı hiçbir sertleşme büyüme vs belirtisi yok tek değişiklik şu ki göğüs uçlarım parçalı gibi oldu çatlak şekilde ucunda da beyazımsı şeyler oluyor şimdilik lansinoh kullanıyorum