Ozg3457 yeni evlendik ilk hafta regl olmuştum regl agrısından hastanelik oldum doktora gittik iki tane çikolata kistim vardı biri 3 digeri 3,5 cmdi hamile kalamazsın dediler ve bir sürü tedavi süreci önüme sundular fakat ilk aydan hamile kaldım ve şuan 4,5 aylıgız❤️ Allahtan ümit kesilmez umutsuzluğa kapılmayın asla, bende çok üzülmüştüm ama hiç bir şey imkansız değil doktorlar hep en kötüye karşı uyarmak zorunda ama bu imkansız demek değildir