Laviniamira Ozg3457 ohooo vallahi devlette gittiğim tüm doktorlara kistim var gebelik üzerine tedavi görmek istiyorum dediğimde kistin var hamile kalmazsın diyip muayene bile etmeden gönderiyordu. Taki özele gidene kadar 1. İlaçlı tedavide tuttu çok şükür gidip o devletteki doktorların yüzüne çarpmak istedim kan sonucumu
Zeyk Ozg3457 dediler 4 yıl bunu duydum 3yil bekarken 1 yıl evliyken ama şuan hamileyim. Kendiliğinden hesapsız hamile kaldım.
Hamileanneler_25 Ozg3457 ablamda çikolata kisti vardı operasyonla aldırdı ikinci çocuğuna öyle hamile kaldı şimdi üçüncü olacak
Ozg3457 Zeyk Allahım herkese nasip eylesin bana her gittiğimde söylüyorlar bende gebeyim şuanda ama her gittiğimde yüzüme vuruyorlar çok üzülüyorum , çikolata kistleri zararlı değil diye biliyordum neden böyle diyorlar :( anlamıyorum
Laviniamira Ozg3457 boyutunu inan hatırlamıyorum 2 sene önce ilk gebeliğim olmuştu ama 23.haftada kaybetmiştim şimdi de gittim doktora özele tabiki yine ilaçla hamile kaldım
Laviniamira Ozg3457 bide arkadaşım var onun 3yada4cm di kisti doktorlar asla imkansız dedi ona ama tedavisiz hamile kaldı 🤣🥰
Zeyk Ozg3457 hiç moralini bozma öyle diyenlere de kulak asma zaten bak hamileymissin daha niye aynı şeyi soyluyorlarmis çok garip 10cm kist var hala duruyo yani bende de. Allah'ım isteyen ve anne baba olabilecek herkese nasip etsin.
Laviniamira Ozg3457 rahim ağzı yetmezliğinden malesef 😣 şimdi 10+0 haftalığız inşallah 13.haftada rahim ağzına dikiş atılacak bi önlem olacak
Bebekanne 17 yaşından beri çikolata kistiyle baş etmeye çalışan biriyim neler duydum doktorlardan neler 2 sene önce ameliyat olmama rağmen tekrarladı maalesef ama yine de hamile kalmama engel olamadı 😊
Ozg3457 Laviniamira canımm çok geçmiş olsun seni çok iyi anlıyırum ,Rabbim hayırlısıyla kucaklarımıza almayı nasip eylesin böyle bir durumu önceden çözemiyorlar mıymış
Laviniamira Ozg3457 hiç. Canını sıkma gebeliğini kavuşmanızı düşün gerisi tamamen boş 🥰🥰🥰 Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Ozg3457 Eva41 anlamıyorum her defasında yüzümüze vuruluyor insan ister istemez üzülüyor, çok sevindim Rabbim kucağına almayı nasip etsin🙏🤲
Laviniamira Ozg3457 malesef anlaşılmıyormuş bi anda rahim açılıyormuş. Ama sonradan öğrendim eğer doktor rahim ağzı ölçümğ yapsaymış belki çözülebilirmiş. O yüzden muayenenizde mutlaka doktordan rahim ağzı ölçümü isteyin ben istiyorum 20-25 arası en tehlikeli haftalar
Eva41 Ozg3457 benim ilk 7 cm olmuştu kapalı ameliyat oldum ben biraz yanlış vakaya kurban gittim ameliyat eden doktorum kistle aldıktan sonra tüplerimin tıkalı olduğunu normal yoldan hamile kalamayacağımı söyledi bende biraz bekledim normal yoldan belki hamile kalırım diye o sırada kistim tekrar etmiş bende tüp bebek yaptırmaya karar verdim doktor hsg istedi ondada tüpler açık çıktı ama tüp bebek yaptırmaktan vazgeçmedim iyiki vazgeçmemişim şuan 19 haftalık hamileyim ❤️