AryaNur Mlsblnsy arkadasimin kizinin ismi Armina çok güzel bence. Bende kızıma Arya ismini vericem Allah nasip ederse 36+5 olduk kavuşmaya az kaldı
Esraaydn21 Mlsblnsy gelecek jenerasyon ısımlerı bellı :) mina mira lina nisa :)) eskıden bızım sınıfda 4 tane esra vardı :) ılerdede bı sınıfta 10 tane mina olursa sasırmayın
Esraaydn21 Sehzadee nisa koycaktım ben ama suan en yakın arkadasm nisa koymus :) kuzenım nisa koymus :) dedm neyse.. suan ısım bulamıyorm valla uc ay kaldı daha cocuma ısım bulamadım
Gamm sevgiarslann54 almina da değişik olsun diye bulunan isimlerden sadece biraz daha zaman önce kullanılmaya başlandığı için kulak alışmaya başladı o kadar 🤷🏻♀️
Gamm Mlsblnsy bence bu şekilde yapmayın işin içinden çıkılmıyor . 4. Ayda isimlerine karar verdim ama bi türlü netleştirmedim hep acaba dedim çünkü her kafadan bi ses çıkıyo . Şuan 37 haftanın içindeyim kanamam oldu doğurcam korkusuyla isimli süslerimi yaptırdım yoksa hala acaba diyordum sırf çevreden dolayı. Böyle durumlarda şuna bakın sizin koyacağınz ismi beğenmeyen insanlar hangi isimleri koyuyor ? Hoşunuza gidecek mi? Gitmiyorsa demek ki zevk meselesi içinize sinen ismi koyun sonra aklınızda kalmasın :)
RuzgarsMommy Evlenmeden önce bile Elif ismini çok istiyordum sonra sonra o kadar görmeye duymaya başladım ki soğudum çok fazla Elif oldu
Didi6 Azizim Duha güzel bir isim. Ama Livza ismini iyi araştır canım. Bolluk, bereket anlamını pek de güvenilir olmayan kaynaklar veriyor sadece.