Nl-oguz3561 Mebos rabbim herkesin bebegini saglikla kucagina almayi nasip etsin bu hisler bu duygular cok farkli onu düşünüyor sadee insan 😊😊
Nl-oguz3561 Mebos bende sezeryan istemiyom Allah bilir tabi saglikli nasil olcaksa ama insallah normal gelirler 😊😊
Mebos Nl-oguz3561 tabi canım Rabbim neyi nasip ederse hayırlısı olsun inşallah normal olur inşallah 🤗🤲
Mebos Nl-oguz3561 yaa bişi sorabilirmiyim vitamin olarak yada ilave olarak kullandığın ilaç varmı benim bugün ilk defa ishal olarak gittim ve ilk defa tutamayıp kaçırdım ilaçlardanmı diye düşündüm doktora yazdımda sizde böyle bir eşy görüldümü hiç
Nl-oguz3561 Mebos kan ilaci d vitamini bide vitamin ilaci kullaniyom balim bazi besinler bendede ara ara ishal yapiyo balim cok uzun surdumu sen bi ilac kullaniyon mu
Mebos Nl-oguz3561 kalsiyum magnezyum kan ilacı yok sadece bir sefer oldu doktorum magnezyum yapmış olabilir bir süre kullanma dedi bakalım ama korktum bi an ishal doğum belirtisi olur dedikleri için endişelendim
Nl-oguz3561 Mebos yok kiz korkma banada mesala salgam oyle yapiyo 🙈 yedigin birseylede alakali olmus olabilir bi sefer olduysa korkma Allahin izniyle 🤗🤗🤗
ycllksa Mebos ayy benimde ayağını koyuyor ya elini , genelde sol tarafıma poposunu dayıyor bazende başını
Mebos ycllksa yapıyorlar valla sorma gitsin bi anda vuruyorlar toplanıyorlar insan bi irkiliyor ama çok güzeller her şeyiyle
Nl-oguz3561 Mebos saglikla gelsinler endiselenme ben bide yatarken karnimi ovalayip nas felak ihlas ayetel kursu okuyo Allahim sana emanet ediyorm bebegimi diyorum oyle uyuyorum icim ferahliyo inanki sende yapabilirsin cok sakin gordum seni dedim 🤗🤗🤗
Mebos Nl-oguz3561 teşekkür ederim canım okurum bende hepimizim bebişler Rabbime emanetler sağlıkla gelsinler 🤲🤗