Mebos Bir iki gündür göbek deliğimin ord sanki bebek toplanıyor gibi yada geriliyormu anlamadım yaşayan varmı acaba 🤔
Nl-oguz3561 Mebos ay ben 😄32+2 yim suan 31. Haftada gobegim hizasinda bi sertlik cocuk hareket ediyo ama o sertlik hep orda sonra kontrol vardi dedim bebegin bi yeri denk geliyodur artk bebeginiz buyudu alani daralmaya basladi dedi doktorum 😊
aysenur4 Mebos evet benimde oluyo genelde sol tarafımda oluyo toplanıyo oraya şişiriyo kendini sertlik oluyo hatta orası sag tarafa nazaran daha kabarık duruyo oksayında falan geçiyo bişi değildir bemce öyle yer bulmuştur orda kendine
Ftsctn_20 Mebos benimki de bir göbek deliğinin solunda bir sağında toplaniyor aniden sertleşme oluyor , bir iki kez o noktaya dokundum mu gidiyor😁
Mebos 1004nese geçen hafta doktora gittiğimde baş aşağı dönmüş dedi ama kendi etrafında dönüyor heralde anlamadım
Mebos Nl-oguz3561 aman kötü bir şey olmasında insan bir garip oluyor yaa aynen büyüdüler sonuçta iyi olsunlarda 🤗
Nl-oguz3561 Mebos korkma canim benim her gun farkli bi tepki veriyo mesela bi haftadir kolunu yada bacagini sag tarafima sokuyo elimle hissediyorum okadar degisik farkli bisiki 😊😊😊
Mebos 1004nese anlamadım ki valla normal doğum pozisyonunda dedi doktor ama yerleri daraldıkça zorlanıyorlar heralde son haftalarda ne yapcaz acaba 🙈
Nl-oguz3561 Mebos rabbim herkesin bebegini saglikla kucagina almayi nasip etsin bu hisler bu duygular cok farkli onu düşünüyor sadee insan 😊😊