mervella Nurdlmc sleepy yi o kadar çok övmüşlerdi ki ben de sleepy alma kararı almıştım fakat burda forumda herkes kötülüyor nerdeyse ilk defa iyi bir yoruma denk geldim
Nurdlmc mervella bende kötüleyen çok fazla kişi görmedim açıkçası. Ayrıca gerçekten bu bez olayı bebeğinin teniyle alakalı ve kullanışına çok bağlı bağlayışın değişme sıklığın hepsi etkiliyor
ozgens Bir tek prima kullanmadım . Çok pahalı ve kimyasal içeriği çok yüksek diye. Migros’un Minies marka bezi hiç pişik yapmadı. Ve temiz içerikli . Kızım 13 buçuk aylık bence 1 yıldır minies kullanıyoruz. Kalın , pamuklu . Yüzeyi naylon gibi değil .
Glstnt Happpm ben de prima premium care ile molfix pure&soft arasında çok düşünmüştüm. Primanın içeriği çok temiz değil o yüzden ondan vazgeçip molfix pure&soft aldım ama daha bebeğim doğmadı. Sorun yaşamayız inşallah. Maddi olarak sorun olmayacaksa pampers pure serisini de bi inceleyin sadece fiyatı biraz daha pahalı.
Zhrkrglu @Happpm Canım ben henüz doğum yapmadım ama çok araştırdım. Çocukları olan doktor bir ablama danıştım. Komiliyi tavsiye etti. Orada çalışan tanıdıkları da varmış. Her çocukta farklı etkileri oluyor bu bezlerin ama kimyasal içermemesi tamamen zeytinyağından üretilmesi beni oldukça cezbetti. İki paket aldım deneme amaçlı. Umarım memnun kalırım.
Ozlembln Biraz pahalı ama en azından ilk bezini prima pure aldım, büyüdükçe primacare geçeceğim. 2kızım var ikiside hassas,egzema olur kasıklaıdnda.sadece prima kullanabildim
gamzosgamzos Molfix bizde asiri pisık yapti a101 bezini denedik o zaten berbatti goon denedik oda pisik yapti primaya gecttik cok şükür pisik yapmadi kizlar bence hic stok yapmayin neyin iyi gelecegi belli olmuyor