Liliz bı kaybım var yazın kürtaj oldum ,kan pıhtılaşmasi da var az düzeyde ,bı yandan çalışıyorum doktorum sıkı takip ediyor o yüzden,kesenin yerleştiği yeri ve gelişimine bakıyor o açıdan dikkat etmem şart ,inşallah hepimiz için sağlıklı geçer bu süreç 🙏