Liliz Kızlar merhaba biz bugun 7+1iz cok sukur. Aranızda doktora gıdenler bebişlerle alakalı neler duydu doktorlarından meraktayım :)
Sinemneset Liliz ben de 7+1 de kalp atışını gördüm çok dinleyemedik güzel her şey dedi mide bulantıları mahvetti beni bu gece 9 hafta oluyoruz daha hiç gitmedim doktora
Papatyabeyazi Liliz bende 3 gün önce gittim 7+2 oluyoruz kalp atışlarını duydum kesesi yolk kesesi vardı çok şükür yolundaydı her şey 🙂🙂🙂
Burii52 Liliz 8 haftalık hamişim 3 kez kalp atışını gördüm büyümümesi de gayet güzel çok şükür rabbime 🙏🏻🧿
ElifOncul 8+2 :) gecen hafta kalp atisini gorduk ama kucuk diye daha dinletmedi doktorumuz.. Hangi testleri yaptirdiniz, aile hekimine bildiren oldu mu?
Rmysa11 ElifOncul benden kan testi istediler 7 haftalıkken yaptırdık kalp atışınıda 6da dinletti 8+2 deyim
Liliz ElifOncul ısımlerı tam olarak hatırlamıyorum ama dort tup kan ve ıdrar tahlılı verdım sonucları kısmetse pazartesı gunu ogrenecegım ınsallah 🤲🏼
Gigy ElifOncul gebbise işliyor doktorunuz ,aile hekiminden de sorumlu hemşire beni aradı sistemden görünce
Smdnz Liliz mide bulantısı artı kusma 8+4 deyiz çekilmesi zor bisey ama her güzel şeyin bir zorluğu var diyip dayanmaya çalışıyorum 😊
Rmysa11 Liliz prilam miğde bulantısı hamileler için üretilmiş zararsız bulantı ilacı bende gece yatmadan onu içiyorum sabah kaltığımda gün içinde falan bulantım çok az oluyor oda çok aç olursam baya iyi geldi bana sakinleştirdi doktoruna sor istersen dayanamayacak gibiysen
Sinemneset Liliz asla bulamadım ben dremamine bulantı hapı verdi hafifletti çok uyku yapıyor ben hiç bir şey yiyemiyorum
Smdnz Bsrlmnemr mide bulantısı için evde sürekli tuzlu kraker bulunduruyorum dışarı cikarkende ayni tuzlu kraker baska bisey yiyemiyorum 🙄
baharcpt Smdnz Kesinlikle başucunda bulunduruyorum. 😂Büyük boy tuzlu kraker aldım kavanozlara doldurup her odaya koydum resmen. Yoksa mahfolcam mide bulantısından 😊
zhrbtlmutlu Selamünaleyküm kızlar kesinlikle çubuk kraker yeşil elma ve kiviyi tavsiye ederim rahatlatıyor mideyi tabi tamamen çözüm değil günü kurtarmalık 😊
Liliz Rmysa11 biraz daha dayanmaya calısacagım zaten progestan tukettıgım ıcın sureklı mıgde bulantım artıyor canım
Liliz Sinemneset bende resmen herseyı tam bugday ekmegıyle bastırıyorum yemek degıl ekmek yıyorum koku almıyım dıye resmen
Siibeell Bizde 8+2 5 haftalıkken keseyi gördük 6 haftalıkken kalp atışlarını gördük 6 haftalıkken 4 tüp kan ve idrar testi verdim herşeyimiz çok güzel artık aylık kontrollere başlıyalım dedi doktorumuz 5 haftalıkken kan testiyle öğrenmiştim saglık ocagı o zaman kaydımızı yapmıştı
Liliz Siibeell ben henuz saglık ocagına kayıt yaptırmadım pazartesı gunu kontrolumuz var tahlıl sonuclarımızıda ogrenmıs olacagız Allahın ıznıyle ınsallah benımde sıızın gıbı sıkıntısız cıkarlar :)
Gigy 7+4 kalp atışı başlamış ,dinletmedi ama . Riskli giden bir gebeliğim var şu anda ,sıkı takip ediyor Doktorum ,inşallah hepimiz güzel haberler alalım
Liliz Gigy amın ınsallah hepımız saglıkla hayırlı sekılde alalım kucagımıza🤲🏼 Benımde lekelenmelerım var o yuzden cok dıkkat etmem gerekıyormus sadece lavaboya kalkma ıznım var sızdede mı rısk aynı sekılde acaba 🥺
Sznsznszn Liliz benim. Surekli inceden bir bulantim oluyor aşırıya hic kaçmıyor 7+3 teyim sürekli bastırmak için biseyler yemek istiyorum tuzlu ekşi şeyler yoksa sürekli bi bulantı ve çarpıntı hissediyorum birde nefesim yetmiyor sizdede varmı böyle şeyler
Liliz Sznsznszn benımde sureklı bulantım oluyor sadece ıkı gecedır canım sacma sekılde bıseyler ıstıyor bulantım gecıp onlarıda ben cozemıyorum 🙈🤣
nby Sznsznszn benimde 7 haftalık nefes yetmemesi bendede oluyor özellikle geceleri. Sebebi ne acaba bır haftadir böyle hissediyorum
zhrbtlmutlu Sznsznszn bende de nefes sıkıntısı var neden oluyo çok merak ediyorum kontrole perşembe gidicem gidince ilk sorum olcak sanırım