Çok büyük geçmiş olsun ,sabır diliyorum...
Çok az kan pıhtılaşmam var ben de ,neden arama altında ilk gebeliklerde olabiliyor demişti doktorum,ilgisizliğinden değiştirdim zaten ,şuan bende de hep bı endişe korku var o hissi çok iyi anlıyorum ,ilaçlar kullanıyorum ,kürtajdan 4 ay sonra hamile kaldım ,doktorum da rahmin yenilenmesi lazım bekleyelim dedi , inşallah hayırlı gebelik olsun hayırlı zamanda 🙏