trust ah benim oğlumda bebekken çok kötü olmuştu doktorların verdiği kremler merhemler hiç bişey yapmamıştı böyle göz göz olmuştu benim yavrum da ilaçlarkn hepsini attırdıydı annem bi kavanoza hakiki zeytinyağı koyup onu sürdüm ıslak mendil hiç kullanmadım ve bezini açıp havalandırdım uyurken (altına sıvı geçirmez bişey koyarak)bu şekilde kısa sürede geçmişti