SedaSevval10 haftanın içindeyiz herşeyi hazır oğluşumun beşik bebek arabasını dün aldım kıyafet çok abartmışım ama ne beğendiysem aldım eşimde benden meraklı alışverişe. 8 takımdan dazla hastane çıkışı aldım 3-6 tulumlar takımlar 6-9 eşofman takımları sweatler aldım çoğu e bebekten 4 battaniye 2 etek bezi 3 müslin emzirme sütyeni bebek şampuanı bebek deterjanı bebek bakım çantası aklıma gelmiyor sadece ismine özel nevresim seti kaldı alınacak ama isim ve desen konusunda karar vermedik 🤦🏼♀️. uzun yazdım ama alışveriş yapacaklara fikir olsun