Bende bir çok zıbın tulum ve kışlık aldım bedenleri ayları da mevsime göre aldım, mesela 3ayliklarda yazlıklar var 6 aylıklar ve üstü daha çok kışlık tarzı 😌 Tecrübeli biriyle alışveriş yapın tavsiye ederim çok yardımı dokunuyor, ben annemle çıktım hep,ilerde yanımda olmayacak şuan ondan ne kadar faydalanırsam kâr bana 🥰