Bsrlmnemr Kızlar nasıl gidiyor? Kaç haftalıksınız? Ne gibi şikayetleriniz var? Biz 5 haftalığız dün kesemizi gördük.. Benim daha sık idrara çıkma dışında hiç bi belirtim yok? Birde göğüslerim hafif şiş o kadar. Mide bulantısı falan başlamadı..
inancin_annesi Bsrlmnemr benımde aynı öyleydı ozamanlar sık ıdrar ve gogus hassasıyet Haftaya gırınce mıde bulantılarım basladı🙈 suan 10. Haftamdayım daha iyiyim. Cünkü mide ilacı kullanıyorum yoksa ogurmeler oluyor.
Damlaselvi41 Bsrlmnemr bende 5 haftalığım kaşık ağrım var ara ara göğüslerimde şişkinlik dışında bi şikayetim yok
hmyrmom Bsrlmnemr erken daha canım bende diyodum hamile olduğumu anlamıyorum neden normal hamileler gibi kusmuyorum diye ama 7 haftamda bi başladı 12 haftadayım hala ne yesem kusuyorum ☹️
YagizAsyaMom Bsrlmnemr bugün kesemizi gördük doktorumuz 1 aylık dedi ama 🙄 Belirtiler ilk hamileliğimde ki gibi göğüs sızlaması var. Farklı olarak uyku çok yapıyor 2 hafta sonra kalp atışına çağırdı nasipse 🤲😊
Cemrealya_ Bsrlmnemr canım hayırlı olsun hamileliğin, ben de salı günü 135.6 ile öğrendim, yarın doktora gidicem şu an 5 hafta 5 günlük gözüküyor kese görünür mu acaba
Bsrlmnemr Cemrealya_ benim gözüktü canım daha çok küçük ama 5 haftalık dedi doktorum keseyi gösterdi. İnşallah senin de gözükür. Hayırlı olsun 🌸 miden falan bulanıyor mu hiç? Ya da başka belirtin?
Bsrlmnemr inancin_annesi doktora midem hiç bulanmıyor dedim ben seni 3 4 gün sonra görürüm dedi 🙈 bakalım nasıl olacak
inancin_annesi Bsrlmnemr bende öyle dıyordum valla 6yı görunce basladı cok fena kusmuyordm ama sureklı mıdem sıkıntılı sonra dedım böyle gitmez ılaç yazdı doktor suan rahatım
Angel2 Benimde 5+6 10 gun önce ilk gittigimde keseyi görmüstük dün gittigimde iki kese gözüktü ve ikiz dedi doktor kalp atisi duymadık 1 hafta sonra gel gerek olursa vajinal muane yaparız dedi :) 2.gebeligim
Bsrlmnemr Angel2 aaa ne güzel sürpriz olmuş canım benim :) nasıl peki belirtiler neler başladı mı daha doğrusu :)
Damlaselvi41 Angel2 bende pazartesi gittim geç 4+4 dedi ve iki kese var gibi dedi biri büyüktü diğeri küçüktü küçük olan için kan pıhtısı da olabilir dedi doktor 😕size net iki kese mi dediler ve boyutları nasıldı
inancin_annesi Bsrlmnemr valla onu hiç yaşamayan anneler var herkesin bünyesine göre degısıyor işte. Ama insan istahsız oluyor yiyemıyor içemıyor hersey kötu kokuyor bu sefer dıyorsun bebegım iyimi onun için endişeniyorsun.
Angel2 Bsrlmnemr vallahi süprız oldu bu hafta basladi tam olarak midem tam bulanmiyor yemek yiyesim gelmiyo baş agrisi halsizlik ve uyuma istegi çok var
Bsrlmnemr Angel2 hadi bakalım rabbim kolaylık versin :) bebişlerimizi sağlıcakla alalım inşallah kucağımıza
Kbrkrtt Merhaba, benim hesaplamama göre bende bugün tam 6 haftalığım.Salı günü doktora gidicem bakalm kesesini görücek miyiz😊 bende de henüz mide bulantısı, kusma yok.Insaahta olmaz🤦♀️
Cemrealya_ Meruss Bsrlmnemr Damlaselvi41 Kbrkrtt @Meru @Anka386 @edatmr @inancin_annesi @DidemEruncu @Crescent96 @Brcrtny kızlar bakar mısınız bugün doktora gittim değerim 980 cıktı ama kese gözükmedi doktor erken dedi, coraspin ımom ve progestan verdi, sizce bu değerle görmemem normal mi