Beren01 suleadibelli_77 canım 33+6da 37 haftalık görünüyor demişti yaklaşık 3 hafta önde 2700 dedi daha 34. Haftanın sonundayım kızımda böyle olmamıştı ama bunun kafasıda iri diyor o kafa normal zor çkar dıyor umarım yanılıyordur😁
Beren01 Birde yanılma payı var tabi kızımda 3700 falan demişti ama 3300 doğdu en az yarım kilo yanılsa yine iyi bişe benm korkum 40.haftaya kalması.. Sonrasında beklemiyor artık Dr lar bebeğin gelmesini