Elif_su60 bende bugün doktordaydım 35+2 yiz ama ultrason da 36+4 çıkıyor kilosu 3.078 cıktı ama iri yada zorunlu sezeryan falan demedi bana şimdi bende korktum siz böyle yazınca normalde göre kilosu önde dedi zaten yaklaşıl 3 hafta kaldı en fazla 1 kilo daha alır 4 kilo yanılma payı falan olursa normal doğarlar bence benle kıyaslayın kendinizi iyisiniz yine :)