Bu aralar grip salgını varmış hamilelerde risk grubunda olduğu için aman dikkat edelim.Ben de aynı dertten rapor aldım evde yatıyorum. Doktorum 2-3 gün dinlenmem gerektiğini, çok su (yaklaşık 3 lt) içmemi,ateşimi kontrol edip ve parol tableti düzenli almamı önerdi. Hatta ilk kuru öksürük ile başladı, sonra birden ateşim çıktı. Acilde vitaminli serum ile birlikte parol verildi çok daha iyiyim.
Size de çok geçmiş olsun,tez zamanda iyileşirsiniz inşallah...