kızlar bilinçli olmamız lazım. beni linç edenler olabilir aranızda ama dikkatli olmalısınız. ben gebe değilim ama gebe olan bi arkadaşım vefat etti sebebi ise gebe diye doktor ilaç vermemiş. yapacak olduğunuz şey hem grip için gidip kan tahlili yaptırmak ki arkadaşım kandaki enfeksiyondan vefat etti hemde kadın doğuma gitmeniz. arkadaşımın enfeksiyonu kanda da çıkmadı ciğer filmi çekinmesi gerekiyormuş. lütfen kendinize dikkat edin mutlaka tahlil yaptırın evham yapmayın o kızcağıza doktor ilaç verseydi belki yaşayacaktı doktor gebesin eve git dinlen geçer ilaç veremem demiş devlet hastanesi aciline gitmişti...