Kızlar benim eşimde girecekti Doğuma sezaryana ilk sorduğumda ağladı hayır ben giremem sana kıyamam dayanamam dedi..sonra son anda bende gircem senle Doğuma dedi ama doktorumla konuşmadığım için sadece oradaki beni götüren görevliye sordu o da giremezsin sesi ve kaldı giremedi malesef...ama kesinlikle girsin eşleriniz ben eşimi sokamadığıma çok pişmanım keşke içerde doktoruma sorsaydım☺